loading...
مرکز دانلودزندگی2دانلود
ashk بازدید : 48 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

در بازی Subway Surfers شما در نقش پسری به نام Jake در حال فرار از دست مامور قطارهای شهری هستید! شما باید سعی کنید از بین موانع گوناگون و قطارهای بین راهتان عبور کنید تا نگهبان نتواند شما را دستگیر کند، هرچه بیشتر بتوانید فرار کنید موانع بیشتری در سر راه شما قرار داده خواهد شد و البته امتیاز بیشتری هم کسب خواهید کرد. این بازی از گرافیک خوبی برخوردار است. برای موفقیت در این بازی به سرعت عمل بالایی نیاز دارید. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیازمند هستید.

 

subway surfers android بازی مهیج و زیبای Subway Surfers 1.0.4   اندروید

ashk بازدید : 15 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

WinZip Pro

یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283

 

ashk بازدید : 16 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

DU Meter نرم افزاری کارآمد برای بررسی و نمایش و ارائه گزارش از مصرف شبکه و پهنای باند می باشد. این نرم افزار با ارائه گزارش از مصرف پهنای باند اینترنت به صورت لحظه ای، ساعتی ، روزانه ، هفتگی و ماهانه و سالانه میتواند به مدیریت و همچنین بررسی اینکه پهنای باند شما چطور و کجا و به چه مقدار مصرف شده را امکان پذیر کند. این گزارشها میتواند به صورت گرافیکی در نرم افزار ارائه شود یا به ایمیل کاربر ارسال گردد. سه نوع نمودار و چارت برای نمایش مصرف کاربر به صورت گرافیکی وجود دارد که کاربر میتواند آنها را انتخاب کند. این نرم افزار میتواند محدودیت نیز ایجاد نماید و دانلود و آپلود های فراتر از محدودیت را قطع کند.  به این ترتیب نرم افزار امکان مشاهده کامل میزان دانلود و آپلودهای انجام شده و به طور کل مصرف پهنای باند را زیر نظر داشته باشد. 

 

du meter کنترل مصرف پهنای باند DU Meter 6.01.3596

 

ashk بازدید : 18 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.2

 

ashk بازدید : 17 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

Malwarebytes' Anti-Malware نرم افزاری مناسب برای از بین بردن انواع فایل های مخرب است. فایل های مخرب بد و بزرگ هستند! کامیپوتر شما در خطر آلوده شدن به انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، جاسوس افزارها و رویت کیت ها است. این نرم افزار برای مبارزه با اینگونه تهدیدات است و میتواند امنیت مناسبی را برایتان فراهم آورد. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کمکی برای آنتی ویروس ها انتخاب بسیار عالی محسوب می شود. یکی از ویژگی های نرم افزارهای مخرب نفوذ سریع و گسترس برق آسا آنهاست که به همین دلیل نیاز به نرم افزاری ویژه در این زمینه برای مقابله با آنهاست. Malwarebytes' Anti-Malware به دلیل طراحی ویژه اش میتواند سریع عمل کند. این نرم افزار با داشتن آپدیت های منظم از جدیدترین خطرات مطلع است و با سازگاری با دیگر انتی ویروس ها امنیت بالایی را برایتان پدید خواهد آورد. 

 

Malwarebytes Anti Malware مبارزه با فایل های مخرب Malwarebytes Anti Malware 1.65.1.1000 Final

 

ashk بازدید : 33 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

Viking Battle for Asgard – در اصل داستان بازی شما به به نام شخصیتی که Skarin نام دارد بازی میکنید که یک وایکینگ هستید ، دشمنانی در آن سوی منطقه هستند که ارتش نامردگان که توسط نیروهای Hel هدایت میشوند ، این ارتش بسیار بی رحم و ترسناک هستند و مردم را مورد شکنجه ی خود قرار میدهند و آنها را به سختی مجازات میکنند! قهرمان داستان ما Skarin با چشم haunting ( بر پشت مویش بسته شده!) آمده تا شر این ارتش را کم کند! این ارتش نیروهای عجیبی دارد و فرمان روای آنها سخت به دنبال چشم haunting که قدرت جادویی خاصی دارد است ! او دشمن بسیار سر سخت haunting خواهد بود! نیروهای دشمن بسیار قوی هستند و شما هم تازه کار خود را شروع کرده اید و دهکده ی کوچکی پیش نیستید.

 

Viking Battle for Asgard-FLT | 4.6 GB

 

Viking Battle for Asgard دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای PC

 

ashk بازدید : 22 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

Benvista PhotoZoom Pro نرم افزاری مشهور برای افزایش اندازه و رزولشون عکس بدون کاهش کیفیت است. این نرم افزار میتواند عکس با اندازه های مختلف را تا مرز ۱ میلیون در ۱ میلیون پیکسل افزایش رزولوشن دهید. البته نباید انتظار معجزه از این نرم افزار داشته باشید ، ولی Benvista PhotoZoom Pro با توجه به الگوریتم های پچیده اش افزایش اندازه عکس ها را با کمترین کاهش کیفیت انجام خواهد داد که با دیگر نرم افزارها ممکن نیست. این نرم افزار با تکنولوژی به نام S-Spline Max عکس ها را با حفظ وضوح ، گوشه های صاف و جزئیات مناسب افزایش رزولوشن میدهد. این نرم افزار دارای تنظیمات از پیش تعیین شده است که میتواند توسط کاربر تغییر یافته و به نوعی شخصی سازی شود و همچنین میتوانید تنظیمات انجام شده را ذخیره کنید تا بر روی دیگر عکس هایی که قصد افزایش اندازه آنها را دارید نیز اعمال شود. این نرم افزار ضمن اینکه به صورت مستقل عمل میکند ، توانایی استفاده به عنوان پلاگین بر روی نرم افزار فتوشاپ را نیز مهیا کرده است. 

 

benvista photozoom افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت PhotoZoom Pro 5.0.2.0

 

 

ashk بازدید : 21 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

Wise Data Recovery نرم افزاری عالی و از همه مهمتر رایگان برای بازیابی سریع و قدرتمند فایل های حذف شده است. همانطور که میدانید فایل ها و فولدرها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله حذف شدن اشتباه توسط کاربر و یا حذف شدن به دلیل فرمت شدن هارد دیسک از دسترس شما خارج شوند. بعد از حذف شدن اطلاعات بسته به عواملی امکان بازیابی آنها وجود دارد ، بنابراین منطقی است که شانس خودتان را برای بازیابی فایل ها انجام دهید. Wise Data Recovery میتواند با اسکن عمیق و اصولی جزئی و یا کلی هارد دیسک ، به ۴ صورت فایل های حذف شده را برای بازیابی آماده کند. Good یعنی فایل حذف شده کاملا قابل بازیابی است ، Poor یعنی فایل حذف شده وضعیت مناسبی برای بازیابی ندارد ، Very Poor یعنی فایل حذف شده برای بازیابی مناسب نیست و Lost یعنی فایل از دست رفته است! در هنگام جستجو فایل از دست رفته ، میتوانید با ایجاد محدودیت های نظیر فرمت فایل ، سایز فایل ، نام فایل و… جستجو را سریعتر کنید. همچنین میتوانید به نرم افزار دستور دهید فقط درایو خاصی را جستجو کند. 

 

Wise+Data+Recovery بازیابی سریع فایل های حذف شده Wise Data Recovery 3.18.170

 

 

ashk بازدید : 9 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

Advanced SystemCare Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبود دهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد. پاکسازی رجیستری ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، افزایش سرعت سیستم ، کنترل حریم خصوصی ، حذف فایل های هرز ، بررسی اینترنت و سایت های اینترنتی مخرب ، افزایش سرعت اینترنت تا ۳۰۰ درصد و رفع مشکلات ویندوز از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. در نسخه جدید ظاهر جدید و کاربردی تر در نظر گرفته شده است و جهت افزایش سرعت اینترنت و یکپارچه سازی هارد دیسک تکنولوژی های جدیدی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است نرم افزار دارای ۲۰ ابزار اختصاصی برای بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز است و دارای امکانی به نام ActiveBoost می باشد که به صورت زنده ویندوز را بهینه سازی میکند. Turbo Boost نیز قابلیتی است که با فعال کردن آن در زمان بازی و امور مهم میتوانید نهایت قدرت سیستم را به کار بگیرید. 

 

Advanced SystemCare Pro بهینه سازی قدرتمند و کامل Advanced SystemCare Pro 6.0.7.160 Final

 

 

ashk بازدید : 46 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

Opera Mini Web Browser مرورگر محبوب دنیای گوشی های موبایل است که برخلاف کاهش محبوبیت مرورگر اپرا در دنیای کامپیوترها هنوز جز بهترین مرورگرهای وب گوشی های موبایل محسوب می شود. دانلودها در این مطلب نسخه جدید مرورگر اپرا برای گوشی های آندروید را آماده کرده است. همانطور که میدانید این مرورگر از زبان فارسی پشتیبانی کرده و همچنین دانلود دانلود منیجر داخلی می باشد و همچنین توانای های یک مرورگر کامل نظیر Bookmark کردن و نگهداشتن تاریخچه را نیز دارا است و لازم به ذکر است که از قابلیت Tab نیز پشتیبانی میکند. 

 

opera mini مرورگر وب قدرتمند اپرا Opera Mini Web Browser 7.5 آندروید

ashk بازدید : 135 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

Edna and Harvey Harveys New Eyes یک بازی زیبا و دوبعدی در سبک ماجراجویی می باشد . شخصیت اصلی داستان دختری به نام لیلی است که در مدرسه صومعه (عبادتگاه راهب در بالای کوه) است و تنها در ذهن خود رویای فرار از قوانین سختگیرانه مادر راهب را تصور می کند . اما به طرز عجیبی بهترین دوست او یعنی Edna گم می شود و حالا او می بایست به کمک دوست خود برود و او را پیدا کند . خود را برای دیدن ۵۳ مکان متنوع آماده کنید و به لیلی ، بهترین دختر کوچک دنیا کمک کنید تا بهترین دوستش را پیدا کند . این بازی به صورت دست ساز و با نقاشی به صورت ۲D طراحی شده است و یکی از نامزدهای دریافت بهترین بازی سال ۲۰۱۲ در کشور آلمان است که سازندگان آن عناوینی موفق و با همین سبک را با نام های The Whispered World و Deponia ساخته اند که به موفقیت این بازی نیز امیدوار هستند .

 

Edna and Harvey Harveys New Eyes-FLT | 1.8 GB

 

Edna and Harvey دانلود بازی Edna and Harvey Harveys New Eyes برای PC

 

ashk بازدید : 17 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

بازی Devil's Attorney در سبک و داستانی جدید شما را تبدیل به یک وکیل مدافع خواهد کرد! این بازی در دهه‌ی ۸۰ میلادی اتفاق می‌افتد و شما در نقش Max MacMann در نقش وکالت ظاهر می‌شوید. ماموریت شما آزاد کردن همه‌ی موکلانتان و خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز آپارتمانتان با پول به‌دست آمده است. بازی حالت کارتونی دارد و همین باعث می‌شود محیط بازی سرگرم‌کننده باشد. در بازی ۵۸ پرونده‌‌ی وکالت برای شما وجود دارد، ۳ محله‌ی متفاوت در بازی وجود دارد و حتی بعضی افراد وجود دارند که شما را گول خواهند زد و کار شما را دچار مشکل خواهند کرد! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

devils attorney android تجربه مهیج وکالت در بازی Devils Attorney   اندروید

 

ashk بازدید : 11 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

 

با توجه به نیاز روز افزون علاقه مندان حوزه طراحی وب در ایران به وجود خودآموزهای مرتبط و خلاء چنین خودآموزهایی در وب فارسی این کتاب منتشر شده است. در این کتاب ۴ خود آموز مرحله به مرحله تقدیم شما می شود. در این کتاب، برگردان فارسی چند خودآموز مفید طراحی قالب وب سایت در نرم افزار فوتوشاپ و همچنین تبدیل طرح های کشیده شده به کد HTML/CSS به صورت مرحله به مرحله و مصور برای شما علاقه مندان قرار داده شده است. در ابتدای هر بخش منبع خودآموز نیز جهت حفظ حقوق مولفین اصلی و همچنین آشنایی بیشتر خوانندگان درج شده است. مخاطبان اصلی این کتاب افراد مبتدی و در سطح میانه هستند که با مباحث HTML/CSS آشنا بوده و می خواهند مهارت های طراحی وب خود را بهبود بخشیده و به صورت عملی با بخشی از این صنعت پویا و جذاب آشنا شوند. کتاب در ۷۹ صفحه به زبان فارسی و با فرمت pdf در ادامه مطلب آماده دانلود می باشد.

 

web design ebook کتاب آموزش طراحی وب به صورت عملی

 

 

ashk بازدید : 13 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

FolderSizes Pro نرم افزاری حرفه ای برای ارائه اطلاعات کاملی از میزان کارکرد هارد دیسک و فایل ها و فولدرهای قرار گرفته در هارد دیسک و همچنین میزان استفاده از انها است. این نرم افزار توسط افراد حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرد و با ارائه اطلاعات کامل به صورت بصری و گرافیکی باعث درک بهتر و فهم بیشتر کاربران خواهد شد. نرم افزاری دارای بخش هایی به صورت Disk Space Explorer : نمایش جزئیات عالی، همراه با نوار گرافیکی خیره کننده و نمودار ، Duplicate File Report پیدا کردن فایل های تکراری ، Largest Files Repor ارائه گزارش از فایل های حجیم هارد دیسک ، Oldest Files Report نمایش فایل هایی که مدت زمان زیادی استفاده نشده اند ، Temporary File Report نمایش فایل های اضافی که در واقع توسط نرم افزارهایی مانند مرورگرها تولید شده و بلا استفاده اند ، File Owners Report نمایش اینکه کدام کاربر از کدام فایل ها استفاده و بیشتر استفاده میکند ، File Types & Attributes Reports - مشاهده توزیع فضای دیسک بر اساس نوع فایل یا صفات ، Drive Space Monitor نمایش جزئیات هر هارد دیسک و حافظه های قابل حمل و ده ها امکانات دیگر در رابطه با ارائه گزارش هایی از هارد دیسک و فایل ها و فولدرهایی که درون هارد دیسک وجود دارند و شما نیاز دارید آنها را بدانید. 

 

Folder Sizes2 اطلاعات کامل از هارد دیسک FolderSizes Pro 6.1.68

 

 

ashk بازدید : 26 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

 

IObit Malware Fighter Pro نرم افزاری مناسب برای مبارزه با فایل های مخرب از جمله تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، کی لاگرها (کلید دزدها) ، ربات ها و… می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید هوشمندترین این فایل ها را شناسایی و حذف کنید. این نرم افزار پشتیبانی از تکنولوژی ابری نسبت به حذف اینگونه فایل ها به صور. ت لحظه ای اقدام میکند. این نرم افزار با داشتن موتور اسکنر دو هسته ای به صورت عمیق و هوشمند نسبت به جستجوی فایل های مخرب اقدام میکند و به همین دلیل امکان اینکه فایل های مخرب توانایی گریز داشته باشند ، بسیار کم خواهد بود. این نرم افزار دارای بخش های محافظتی به نام Startup Guard برای جلوگیری از اجرای فایل های مخرب در لحظه شروع ویندوز ، Browser Guard برای محافظت از مرورگرهای وب ، Network Guard برای محافظت از شبکه و اینترنت ، File Guard برای محافظت از فایل ها و Cookie Guard برای محافظت از کوکی ها و به این ترتیب امنیت بسیار بالایی برای کاربر تامین خواهد شد. نرم افزار بسیار آرام و سبک در پشت صحنه ویندوز فعال خواهد بود و دارای آپدیت های امنیتی نیز می باشد.

 

IObit Malware Fighter مبارزه با فایل های مخرب IObit Malware Fighter Pro 1.6.0.8

 

 

 

دانلودها...

 توجه
...تمام اطلاعات سایت لایف2دانلود از سایت دانلودها میباشد ...توجه 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 549
  • بازدید کلی : 8,817