loading...
مرکز دانلودزندگی2دانلود
ashk بازدید : 21 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

کمتر کسی بین شما کاربران عزیز یافت می شود که خواستار صدای با کیفیت و قدرت بیشتر نباشد. اگر می خواهید یک پخش صدای با کیفیت و قدرت بالا را تجربه کنید و موسیقی های و فیلم های خودتان را با کیفیتی باورنکردنی تجربه کنید آماده باشید. جهت کنترل کیفیت و قدرت صدا معمولا در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد که می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. به نظر شما آیا این برنامه ها از قدرت و پیشرفتگی کافی برای اعمال این تغیرات بر خوردار هستند؟نرم افزار های Windows Media Player،Winamp، در واقع همان پخش کننده هایی هستند که حتما شما آنها را تجربه کرده اید ولی شاید هیچکدام نتوانسته باشند نیاز شما را در افزایش کیفیت و قدرت پخش موسیقی برآورده کنند. ما DFX Audio Enhancer را به شما پیشنهاد می کنیم که در واقع یک پلاگین بسیار ساده و در عین حال قدرتمند است که کلیه نیازهای شما را در جهت افزایش کیفیت پخش صدا رفع می کند. حالا می توانید کلیه موسیقی ها و صداهای و فیلم های خودتان را با بالاترین کیفیت و قدرت گوش کنید و از آنها لذت ببرید. DFX Audio Enhancer در واقع یک پمپ موسیقی است . جهت استفاده از این پلاگین ساده ترین راه این است که پس از نصب نسخه مربوط به برنامه آن را در تنظیمات برنامه بصورت پیش روشن قرار دهید و از تنظیمات پیش فرض آن نیز استفاده کنید. ولی برای کاربرانی که قصد اعمال تغییرات دارند به راحتی می توانند از قابلیتهای این پلاگین استفاده کنند و تنظیمات دلخواهشان را اعمال کنید. از جمله قابلیتهای DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است.

 

dfx audio enhancer افزایش کیفیت پخش صدا DFX Audio Enhancer 11.105

ashk بازدید : 21 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

Adobe Shockwave Player پلاگینی همانند flash player است برای پخش ویدیوها و گرافیک ها و به طور کلی فایل های مالتی مدیای که در اینترنت قرار دارند. اکثر بازی ها و فایل های چند رسانه ای تحت وب با این پلاگین به راحتی قابل نمایش و پخش خواهند بود. همچنین در برخی از بازی های کامپیوتری نیز نصب بودن این پلاگین مورد نیاز خواهد بود. به طور کلی اگر میخواهید به آسانی و بدون دردسر فایل های چند رسانه ای را در دنیای وب مشاهده کنید بهتر است در کنار فلش پلیر این پلاگین را نیز نصب نمایید. 

 

adobe shockwave پلاگین پخش کلیپ و بازی فلش Adobe Shockwave Player 11.6.7.637

 

 

ashk بازدید : 18 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا October 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده October 2012 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) October 2012

ashk بازدید : 20 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده October 2012 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 October 2012

 

ashk بازدید : 15 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

WinZip Pro

یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283

 

ashk بازدید : 16 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

DU Meter نرم افزاری کارآمد برای بررسی و نمایش و ارائه گزارش از مصرف شبکه و پهنای باند می باشد. این نرم افزار با ارائه گزارش از مصرف پهنای باند اینترنت به صورت لحظه ای، ساعتی ، روزانه ، هفتگی و ماهانه و سالانه میتواند به مدیریت و همچنین بررسی اینکه پهنای باند شما چطور و کجا و به چه مقدار مصرف شده را امکان پذیر کند. این گزارشها میتواند به صورت گرافیکی در نرم افزار ارائه شود یا به ایمیل کاربر ارسال گردد. سه نوع نمودار و چارت برای نمایش مصرف کاربر به صورت گرافیکی وجود دارد که کاربر میتواند آنها را انتخاب کند. این نرم افزار میتواند محدودیت نیز ایجاد نماید و دانلود و آپلود های فراتر از محدودیت را قطع کند.  به این ترتیب نرم افزار امکان مشاهده کامل میزان دانلود و آپلودهای انجام شده و به طور کل مصرف پهنای باند را زیر نظر داشته باشد. 

 

du meter کنترل مصرف پهنای باند DU Meter 6.01.3596

 

ashk بازدید : 17 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.2

 

ashk بازدید : 22 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

Benvista PhotoZoom Pro نرم افزاری مشهور برای افزایش اندازه و رزولشون عکس بدون کاهش کیفیت است. این نرم افزار میتواند عکس با اندازه های مختلف را تا مرز ۱ میلیون در ۱ میلیون پیکسل افزایش رزولوشن دهید. البته نباید انتظار معجزه از این نرم افزار داشته باشید ، ولی Benvista PhotoZoom Pro با توجه به الگوریتم های پچیده اش افزایش اندازه عکس ها را با کمترین کاهش کیفیت انجام خواهد داد که با دیگر نرم افزارها ممکن نیست. این نرم افزار با تکنولوژی به نام S-Spline Max عکس ها را با حفظ وضوح ، گوشه های صاف و جزئیات مناسب افزایش رزولوشن میدهد. این نرم افزار دارای تنظیمات از پیش تعیین شده است که میتواند توسط کاربر تغییر یافته و به نوعی شخصی سازی شود و همچنین میتوانید تنظیمات انجام شده را ذخیره کنید تا بر روی دیگر عکس هایی که قصد افزایش اندازه آنها را دارید نیز اعمال شود. این نرم افزار ضمن اینکه به صورت مستقل عمل میکند ، توانایی استفاده به عنوان پلاگین بر روی نرم افزار فتوشاپ را نیز مهیا کرده است. 

 

benvista photozoom افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت PhotoZoom Pro 5.0.2.0

 

 

ashk بازدید : 21 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

Wise Data Recovery نرم افزاری عالی و از همه مهمتر رایگان برای بازیابی سریع و قدرتمند فایل های حذف شده است. همانطور که میدانید فایل ها و فولدرها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله حذف شدن اشتباه توسط کاربر و یا حذف شدن به دلیل فرمت شدن هارد دیسک از دسترس شما خارج شوند. بعد از حذف شدن اطلاعات بسته به عواملی امکان بازیابی آنها وجود دارد ، بنابراین منطقی است که شانس خودتان را برای بازیابی فایل ها انجام دهید. Wise Data Recovery میتواند با اسکن عمیق و اصولی جزئی و یا کلی هارد دیسک ، به ۴ صورت فایل های حذف شده را برای بازیابی آماده کند. Good یعنی فایل حذف شده کاملا قابل بازیابی است ، Poor یعنی فایل حذف شده وضعیت مناسبی برای بازیابی ندارد ، Very Poor یعنی فایل حذف شده برای بازیابی مناسب نیست و Lost یعنی فایل از دست رفته است! در هنگام جستجو فایل از دست رفته ، میتوانید با ایجاد محدودیت های نظیر فرمت فایل ، سایز فایل ، نام فایل و… جستجو را سریعتر کنید. همچنین میتوانید به نرم افزار دستور دهید فقط درایو خاصی را جستجو کند. 

 

Wise+Data+Recovery بازیابی سریع فایل های حذف شده Wise Data Recovery 3.18.170

 

 

ashk بازدید : 9 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

Advanced SystemCare Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبود دهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد. پاکسازی رجیستری ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، افزایش سرعت سیستم ، کنترل حریم خصوصی ، حذف فایل های هرز ، بررسی اینترنت و سایت های اینترنتی مخرب ، افزایش سرعت اینترنت تا ۳۰۰ درصد و رفع مشکلات ویندوز از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. در نسخه جدید ظاهر جدید و کاربردی تر در نظر گرفته شده است و جهت افزایش سرعت اینترنت و یکپارچه سازی هارد دیسک تکنولوژی های جدیدی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است نرم افزار دارای ۲۰ ابزار اختصاصی برای بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز است و دارای امکانی به نام ActiveBoost می باشد که به صورت زنده ویندوز را بهینه سازی میکند. Turbo Boost نیز قابلیتی است که با فعال کردن آن در زمان بازی و امور مهم میتوانید نهایت قدرت سیستم را به کار بگیرید. 

 

Advanced SystemCare Pro بهینه سازی قدرتمند و کامل Advanced SystemCare Pro 6.0.7.160 Final

 

 

ashk بازدید : 135 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

Edna and Harvey Harveys New Eyes یک بازی زیبا و دوبعدی در سبک ماجراجویی می باشد . شخصیت اصلی داستان دختری به نام لیلی است که در مدرسه صومعه (عبادتگاه راهب در بالای کوه) است و تنها در ذهن خود رویای فرار از قوانین سختگیرانه مادر راهب را تصور می کند . اما به طرز عجیبی بهترین دوست او یعنی Edna گم می شود و حالا او می بایست به کمک دوست خود برود و او را پیدا کند . خود را برای دیدن ۵۳ مکان متنوع آماده کنید و به لیلی ، بهترین دختر کوچک دنیا کمک کنید تا بهترین دوستش را پیدا کند . این بازی به صورت دست ساز و با نقاشی به صورت ۲D طراحی شده است و یکی از نامزدهای دریافت بهترین بازی سال ۲۰۱۲ در کشور آلمان است که سازندگان آن عناوینی موفق و با همین سبک را با نام های The Whispered World و Deponia ساخته اند که به موفقیت این بازی نیز امیدوار هستند .

 

Edna and Harvey Harveys New Eyes-FLT | 1.8 GB

 

Edna and Harvey دانلود بازی Edna and Harvey Harveys New Eyes برای PC

 

دانلودها...

 توجه
...تمام اطلاعات سایت لایف2دانلود از سایت دانلودها میباشد ...توجه 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 493
  • بازدید کلی : 8,761